Ibland vill man bara vakna upp

2011-12-08 - 10:13:02
Jag hade sjukast och hemskaste drömmen ever inatt. Jag drömde att hela min familj, inklusive mor- och farföräldrar, bodde typ på ett kolli fullt med andra människor. Det var som en cup för, jag vet inte riktigt vad, men någonting med att man var utklädd till fantasidjur och skulle göra simhopp i en liten pool. Sen visade det sig att min morfar var döende så vi fick inte andas i hans omgivning, och samma tidpunkt som morfar blev sjuk var vi alla tvungen att rymma för annars skulle vi bli anfallna av typ nå annat konstigt fantasidjur - typ som orch i Sagan om ringen. Så rymde gjorde vi och skulle sedan träna oss för att kunna strida tillbaka, men ingen strid blev det utan vakna hann jag göra!

Riktigt skum och hemsk dröm samtidigt - och jag har ringt och försäkrat mig om att morfar mår bra, vilket gör mig oerhört lättnad. Nu tänkte jag äta frukost och kika om jag kan se den nya julkalendern på SVT. Ska bli spännande att se vad det är det här året!

Jag och min ädla springare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0