"love is evil - spell it backwards, I'll show ya!"

2012-02-03 - 13:39:31
Trött i kroppen är vad jag är idag. Träningen igår gick bra och vanligtvis så spelar jag back men igår fick jag testa på spelet som center. De va faktiskt riktigt roligt, dock lite förvirrande, men roligt! :) Nu är fredagen här vilket innebär helg! Ihelgen blir det jobb och flytt till nya lägenheten. Känns så himla roligt att få sitt eget, att få pyssla om lägenheten hur man vill och bara få göra vad man vill, när man vill. Dock så kommer det kännas riktigt tomt, men det kommer jag nog vänja mig vid ganska fort!

Nu är det dags för jobb!


Kommentarer
Postat av: Syster

Du vet ju vart vi bor! :)

2012-02-03 @ 15:17:42
Postat av: Anonym

Wohoo när är inflyttningsfesten !? ;)

2012-02-04 @ 11:03:21
URL: http://theresesarlin.blogg,se
Postat av: Linn

Jag sparar den tills du kommer och hälsar på ! ;)

2012-02-04 @ 11:22:51
URL: http://bjoernstads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0