Världens nöjdaste tjej!!

2012-01-31 - 00:10:09
JAG HAR HITTAT MIG EN LÄGENHET!! Och hör och häpna, jag får flytta in redan ihelgen! Det känns så himla roligt att ha sig sitt eget boende, och slippa denna mamma/pappa/barn-förhållanden. En plats som är min och där jag får göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill! De gillar vi :)

Jag är lika glad som Lisa, och lika pigg som Carl....

Nu, time for bed!

PS. Sedan har jag även ett filmtips! Da Vinci-koden - SE DEN! Har legat och sett den nu och fick verkligen aktivera hela hjärnkontoret, nästan så att man måste se den igen för att fatta vad som hände. Riktigt bra film iaf, för er som inte sett den :) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0