Dum blondin?

2011-11-04 - 22:00:38
Var på systemet idag och handlade en vinare och det har nämligen gått rykten om man visar leg innan kassören frågar efter det ska man få en lite sak, men jag har aldrig fått något - tills idag!


När jag då får denna kortleks-formade-sak där det står klart och tydligt "HJÄRN GYMPA". Jag lägger denna på bänken då jag ska ta och packa ner min vinflaska i plastkassen - som jag givetvist inte hade köpt. Så när jag betalar för en plastkasse kommer han som var efter mig och ska packetera sina vinflaskor och får syn på denna kortleks-formade-sak där det står klart och tydligt "HJÄRN GYMPA" och då slänger han ur sig: "Hjärn gympa? Är det bara blondiner som får sånna?".


Ja inte alltid kan man vara smart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0