I get a good feeling

2011-11-11 - 20:12:46
Oj vad den här fredagen har sprungit förbi. Dagen började med p-möte, där de bjöds på frukost, priser och personliga samtal. Jag blev faktiskt tvåa i en tävling som vi hade och fick hem en ask med tryffelchoklad, som jag och syster ska smaska på sen! Därefter gjorde jag stan och försökte hitta mig ett par svarta bh-band, men tro mig det är HELT omöjligt att hitta. Så istället gick jag hem med en foundation och en kimono! Annars har jag bara suttit vid datorn, tagit mig en promenad och ätit. Nu ska jag duscha, snabbtvätta och över till Elin&Jon för att mysa med en AK-rulle.

Längtar till min skruttLisa kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0