If I ain't got nothing,

2011-11-23 - 22:25:37
Shiet vad man saknar tiden i Barcelona! Har just suttit och kollat genom bilderna sen den underbara tiden där. Det jag saknar mest är självklart att man var så jävla brun! Tror det var första gången jag var som brunast i familjen Björnstad. Annars saknar jag själva staden. Det fanns verkligen någonting för alla smaker: för de festsugna, för de kulturella, för alla fotbolls huliganer, för de som gillade att festa, för de som ville sola och bada, och slutligen för den festsugne!!

Det jag däremot saknade när jag var där var alla snygga spanjorer. ¿dónde estaban? (älskar google-translate!!!) Jag var nog inte den enda som var riktigt besviken på de spanska folket!

Sjukt brun, och sjukt ful spanjor!!


Sen saknar jag mer än allt annat mina fina vänner som jag lärde känna där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0