Once upon a time...

2011-11-14 - 18:15:09
Jag ska berätta om en liten flicka - vi kan kalla henne för Jag - som hade en mycket rolig lördag, men dessvärre inte en lika rolig söndag.

Lördagen började med jobb, och det var en bra jobbdag. Det var mycke folk och mycke rörelse och Jag hade sitt A-game den dagen! Denna flicka var sjukt laddad inför kvällens bravader, som skulle bestå av lagfest med världens bästa lag. Hon slutade kl 16, promenerade hem, hoppade snabbt in i duschen, packade sina grejor och åkte sedan vidare ut till Wattholma.

Väl där var alla samlade, och extremt finklädda jämfört med Jags träningsdress. Jag snabbade sig att fixa sig iordning (och om jag känner henne rätt så brukar hon INTE vara speciellt snabb) och var sedan redo för festen. Klockan tickade vidare, och allesammans firade med god mat, mycke dricka, lite sånglekar, lite dans, ännu mer dricka och mycke snicksnack inne på handikaptoan.

Klockan landade på 1 och Jag och fyra av hennes vänner tänkte dra sig vidare till stan och utgång. Väl där så bangade en av vännerna så bara tre återstod. Väl ute stannade de där - dvs. ute, men inte va de bittra för de! De tre små flickorna hittade lite andra vänner att snacka med, bl a en tysk och en brasilianare. Tiden gick och efter ett tag blev vännerna trötta och hungriga och begav sig istället för att äta lite chebab. Efter maten började den långa vandringen hem, och de tre små flickorna var hemma vid fyra tiden på morgonen.

Dagen efter var en dag som Jag inte orkade hålla humöret uppe....

Snippsnattsnut så var sagan slut!!

Skulle Jag passa i mörkt hår?

Skulle jag passa i mustasch?


Kommentarer
Postat av: mia

underbara bilder!!

2011-11-14 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0