Då va helgen över

2011-11-06 - 18:38:07
Oj vad dagen har gått fort! Började med att jag åkte på träning i Elins nya kärra. Efter träningen åkte vi direkt till lagmöte och snackade lite om säsongen och kommande säsong. Därefter skulle jag åka och jobba för fotbollen, men när jag är halvägs där så får jag ett sms av tränarn där han säger att det blev inge jobb för körven tog slut. Så de var bara att vända om, men lika glad är jag för de :)

Kvällen kommer att spenderas med syster (som jag har gjort hela helgen) och bingolotto. Imorgon är jag ledig och ska tvätta heeeeeela dagen lång. Sen var de något annat jag också hade tänkt göra, men jag kommer säkert på det sen :)


Jag och systerdotter Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0