Vars är inspirationen?

2011-11-16 - 12:45:57
Let's face it, de här med bloggande är inte riktigt min grej. Jag har nu suttit och stirrat på den här skärmen i fem minuter och är detta det enda jag har att säga? Får väl ge det ett försök....

Franskt tema.... Vad är det? Det första som kommer upp i mitt huvud är baguette - men jag kan ju inte gå klädd i baguetter! Basker och randiga tröja är det andra som kommer upp, men det känns så alldagligt. French maid är något annat jag tänkt på.... Men det känns helt enkelt inte rätt! Ett utav det sista jag tänker på är spets. Sexiga underkläder i spets känns typiskt Frankrike med en cancerpinne i handen. Det hade kanske varit en oerhört hit att komma i spetsiga underkläder, men allvarligt talat - vem vill komma till en finmiddag klädd i sexiga underkläder...?

Jag får smida på mig balklänningen igen med en pälsbolero till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0