Dagen till ära

2012-01-17 - 22:24:01
Detta var det jag ägnade dagen åt - att testa på livet som hemmafru. Dagen började med en tur ut på landet med syster för att rida lite grann. Jag som är så hemskt hästrädd börjar faktiskt tycka om Ricken allt mera, han är såå himla snel! Därefter började jag bakande och tvättande (städandet får vänta). Dumlekakorna blev top noch, men det andra blev nog inte riktigt rätt - tror jag! Sen fick jag ju faktiskt användning för mitt nya fina förkläde jag fick i julklapp av Petra.

Kvällen då? Det blev första fysträningen med Wattholma, och hör och häpna jag tror faktiskt detta tar Stefan Ekströms träningar med hästlängder! Mina armar är helt döda, jag är imponerad på mig själv att jag har klarat av att skriva så här mycket. Man måste som möta huvudet halvvägs om man ska upp med händerna i huvudhöjd - vilken tur att jag inte får duscha håret än för det hade jag ändå aldrig klarat av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0