Dagen till ära

2012-01-14 - 11:06:06
Dagen är lördag och idag är det helg. Dagens planer: Jobba mellan 13.20-18.00 och fotbollsträning mellan 20.00-22.00.... Detta säger väl rätt mycket om hur min lördag kommer att vara!

Gårdagen spenderades iaf på jobbet och avslutades hemma hos Elin och Jon med en filmrulle, lite ballong lekande och yatzy. Igår var en bra dag, trots fredagen den 13. Jag förstår som inte all uppståndelse runt fredagen den 13. Visst, vi blev av med bilen fredagen den 13 - men vi fick tillbaka den också så det var ju inte fredagen den 13 hela vägen ut direkt! Och som det lät på många andra så var det ingen olycksdag igår. Jag tror närmare bestämt att vi har fått någonting om bakfoten och att 31 februari, april, juni, september och november är dom verkliga olycksdrabbande dagarna!

Men det är bara vad jag befarar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0