En överraskning är på ingång...

2012-01-15 - 14:29:15
Helgen är snart över och dagen har spenderats med syrran och chrille, en promenad till slottet samt domkyrkan, stekt och ätit hamburgare, ska nu äta blåbärspaj och senare drar det vidare till Märsta och Arlanda Wings. Magnus har match idag så vi tänkte sitta med de trogna Arlanda fansen och heja fram laget till vinst. Efter hockeyn tänkt vi casha in lite pengar på bingolotto!

Sen så kommer ju faktiskt julafton tidigt iår. Jag har en överraskning till mina trogna läsare imorgon. Det är en överraskning som handlar om moi! Vad det är, ja de kan jag ju självklart inte säga, för då är de ju ingen överraskning längre, men det är dags för en förändring iaf - så mycket kan jag säga!

Jag kanske ska fylla läpparna med botox? Hmm.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0