Hey hey hallå!!

2012-01-02 - 23:11:54
Uppdateringar har ju inte direkt varit på topp, men vad gör det egentligen om 100 år?!

Ska vi ta de från början då?
22/12 - påbörjade resan hem
23/12 - börjar hemkomsten med att rasta rören lite grann i ishallen och kvällen bjöds på bingolotto. Ingen vinst...
24/12 - enligt traditionerna skulle man ju fira julafton, så det var väl bara att hänga på! God mat, trevligt sällskap och mycket bra julklappar! Fick mig en dator - med virus på! Kommer bli som ny när vi får omformatera om den.
25/12 - Hemvändarmatch i ishockey och sedan utgång på hotellet med mina nära och kära. En mycket lyckad kväll!
26/12 - Björnen sover.....
27/12 - Åkte griller och hängde med Tina och Anna. Bjöds på lite HP och nintendo wii.
28/12 - Lunch och bowling med brudarna, därefter blev det myspys hemma hos emma!
29/12 - Dagen innan jag skulle dra mig vidare. Fika på akkan med brudarna och därefter blev det häng på systemet och kvällen avrundades med lite poker och Ashton Kutcher!
30/12 - Skotta snö med mormor, fikade med mormor, såg när Messi öppnade sina små ögon för första gången och tog några stapplande steg framåt, packade och sedan bar de iväg till Skell. Väl där blev det middag på allstar och lite skaka rumpa.
31/12 - Var tänkt en dag fylld med madrassåkande, men istället blev det planering av lekar (som vi bara använda oss av en) samt göra sig redo för middag och fiest. Middag hos Linn, fest hos Erik, tittade på raketer vid parkbron i centrala Skell, tillbaka till Erik, vidare till Sjöberg (?) och sedan avrundade vi kvällen hemma hos Oskar med lite musiklek samt en massa skitsnack!
2012 - Tog en rejäl sovmorgon, sedan en brunch/middag på Frasses (bra start på dagen!!!!). Därefter blev det mys innan jag blev skickad på bussen som senare tog mig vidare till Uppsala en dag efter.

Idag är det måndag och tiden går fort när man har roligt!!! Jag vill tacka min familj, mina vänner och 2011 för alla minnen som har skapats. Barcelona är överlägset det bästa minnet/minnena som har skapats i mitt liv!!

Tackar och bockar för 2011 och välkomnar in 2012 - som jag känner på mig kommer bli ett riktigt bra år!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0