Gör om, gör rätt!

2012-01-10 - 21:54:03
Nu var jag här igen, efter några dagars uppehåll. Vad har hänt sen sist? Inte så mycket faktiskt! Helgen har gått åt att jobba, förutom i söndags då jag och Ida fick en hel dag tillsammans. Vi började dagen med en sväng på stan, därefter tog vi oss en sväng till stallet för att rida. Tog mig dock en promenad innan jag skulle sätta mig på snela hesten, dock så trodde jag att jag skulle hinna bli uppäten av en grävling eller ett vildsvin innan jag ens skulle hinna vända tillbaka, but I survived!! Sen blev det bara filmkväll och de resterande dagarna har bestått av jobb.

Dagarna bara springer förbi och av någon konstig anledning känns det som att det bara blir kallare och kallare. Lisa har ju däremot lämnat den bitande kylan, frostade bilrutor och Frasses hamburgare bakom sig för att bege sig mot länder med högre celsius. Det låter som att de än så länge har haft det jävligt bra - ligga på solstolen hela dagarna, dricka svalkande sommardrinkar, träffa heta australienare samt få hångla upp heta australienare och bara njuta av livet.... Men ja ä int bitter!!! Jag har då åtminstone min dunjacka som håller mig minst lika varm som Lisa på solstolen!


Där är du Lisa (vänster) och här är jag inne i Domkyrkan - incase you forgot!

Och här har du mig med min varma jacka utanför Domkyrkan

Kommentarer
Postat av: Elin

Sluta skriv blogginlägg och svara på sms istället kvinna!

2012-01-11 @ 07:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0