Förbered er på ett långt inlägg!

2012-01-24 - 23:02:23
Nu var det ett tag sen jag skrev sist, och det har varit fullt upp hela tiden! Fredags blev det som planerat en bio med Elin och Ashton Kutcher - helt enkelt en riktig mysfilm, men dock för lite scener med A.K!

Lördag spenderades åt jobb, fotbollsträning och barrunda. Jag var så stressad mellan jobbet och träningen (jobb: 14-20, träning: 20-21.30) så först körde jag fel och sen trodde jag att jag körde mot rött, men i efterhand tror jag att jag körde mot grönt! Sen var det stress efter träningen också, en barrunda var planerad och det var min uppgift att visa vägen till barerna, men med tanke på att jag inte har varit på någon bar innan var det inte den lättaste uppgiften jag antagit mig! Linn vs Barer 0-1. Så vi irrade runt tills jag kom på att någonstans fanns ju ett O'learys så de fick de bli! Linn vs Barer 1-1 - tills de stängde kl 1... Linn vs Barer 1-2. Så vi gick till en karaoke bar, åldersgräns: 18 - Yes! Linn vs Barer 2-2. 120:- inträde + garderob - inte vad vi tänkt oss! Linn vs Barer 2-3. Vi går vidare till en brittisk bar, åldersgräns: 24 - Fuck! Linn vs Barer 2-4. Vi går tvärsöver gatan och kommer till Terassen, åldersgräns: 23 - men va är de här?! Linn vs Barer 2-5. Dold åldersgräns: 20 - äntligen!! Linn vs Barer 3-5!
Men rots denna förlust blev det en mycket lyckad kväll! :)

Och i söndags ägnade jag all min tid åt Elin. Vi åkte på loppis och sen åkte vi vidare till hennes föräldrar, där de bjöd på skidor, mat och trevligt umgänge! En riktigt skön söndag :) och en grym helg!!!

Nu är det tisdag och dagarna har gått åt åt jobb och sen så snackade jag även med min efterlängtade Therese ikväll. Vi ska försöka ses någon helg framöver, när de blir... Ja de är nästa problem! :)

mysbild ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha alltså bilden... måste få se resten, det är från juldagen va !?

2012-01-25 @ 23:04:12
URL: http://theresesarlin.blogg.se/
Postat av: Linn

haha älskar den! Yes, de är det! Vi får se till att träffas så får du se dom då :D

2012-01-26 @ 18:15:58
URL: http://bjoernstads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0