Vad gör man?!

2012-01-04 - 21:54:43
Var på apotek hjärta idag. Det brukar inte hända så ofta faktiskt, men alltid lika trevligt att vara där. Idag fick jag med mig hem en flaska Ricinolja ALP och när jag sa till personalen, som var en ungtupp, började han helt plötsligt prata med sig själv och viska när han fick reda på att jag skulle köpa förstoppningsmedel. "Räcker det med en flaska?" frågade han viskande (och bara för att trotsa skrek jag nästan ut "JADÅ!"). 

Med mig en fick jag i alla fall med mig denna olja, och NEJ jag tänkte inte använda de till förstoppning! Det ryktas om att detta ska vara bra för hårväxten, så jag tänkte prova så får vi se vad det leder till. Sen kan jag ju inte förneka att om jag någongång skulle få förstoppning så har jag i alla fall mitt ess i rockärmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0